»Koncertna harmonika je svojevrsten instrument, poln zvočne očarljivosti, pa tudi trdih nasprotij; tako po svoji pretekli glasbeni ujetosti in zaznamovanosti, kot zvočni dvojnosti ...«
»Gre za izjemen instrument, kar zadeva njegove zvočne lastnosti.«
»Če je tam instrument, lahko vstopiš brez znanja, vrneš pa se lahko kot koncertni glasbenik.«
»Sam ustvarjam svoje posebne instrumente in morda je zame številka ena med njimi Photophone, optično-zvočni instrument, delovanje katerega je nekje med orglami Hammond in filmskim projektorjem!«
»Skladatelj je ustvaril številna dela elektroakustične glasbe, predvsem za soliste in elektroakustični posnetek ter za instrumentalne skupine in elektroakustični posnetek ter radiofonska elektroakustična dela, ki presegajo ustaljene meje zvočne umetnosti, odkrivajo pretanjena zvočna razmerja med instrumenti ali glasovi in elektroakustičnim posnetkom, ustvarjajo inovativne povezave med radiofonskimi in naravnimi zvočnimi ambienti ter poslušalcem odpirajo nove zvočne svetove.«
»Unikatna dela, ki nastanejo zunaj koncertnih dvoran, odpirajo nove smeri dojemanja glasbe in zvoka, z uporabo teh prostorov in njihovih zvočnih posebnosti pa publika prejme še dodaten kontekst.«
»Če gre pri izvedenih finančnih instrumentih, če se to šteje za špekulativen instrument, potem so po mojem občutku kriptosredstva super špekulativen instrument.«
»ni bilo zvočnega topa.«
»ni bilo zvočnega topa.«
»Nadaljuje veliko tradicijo slovenskih koncertnih flavtistov zadnjega pol stoletja – od Borisa Čampe in Irene Grafenauer do sodobnosti – in je eden izmed reprezentantov svetovne koncertne flavte.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju